Alla inlägg under juli 2007

Av jennifer bergström - 31 juli 2007 11:57

äntligen ska jag hämta min mobil på elgiganten. jag svär om jag inte får den idag kommer jag börja gråta, helt seriöst.. :D det ända jag väntar på nu är att daniel ska komma och hämta mig och skjutsa mig dit (:

skriver nån rad senare, pusshej leverpastej

Av jennifer bergström - 30 juli 2007 11:38

vaknade nu, är fett trött!

IMORGON SKA JAG HÄMTA MIG MOBIL :D

och snart ska jag till daniel :) vet inte vad vi ska göra. men nått iaf :D

hör av mig senare :D pusshej 

Av jennifer bergström - 28 juli 2007 13:12

god morgon alla monsterdiggare.

om drygt 3 timmar ska jag jobba, och jag är fett inte på, jag är så jävla trött idag. orkade fan knappt kliva upp ur sängen.. har fett ont i halsen, huvet och fett täppt i nosen :p så jävla jobbigt. min jenny kommer snart, och då ska vi laga fett god mat :D tjingeling.


 att försöka är att misslyckas med heder.

Av jennifer bergström - 27 juli 2007 23:36

jny, håller du med om att den här kvällen sög eller? :o haha

jny: JA DET GÖR JAG :@


vi har varit hos ecke, men kom bara äckel dit. så vi stack  därifrån. sen drog jag och jenny till statiol och köpte svull. det ända vi har gjort idag är att svulla, vi åt max till frukost, ingen lunch och även max till middag. och nu har vi två påsar godis att trycka i oss ;) härligt tjejen! :)


jenny - du är det bästa för mig! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

finns det något bra med mig?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards