Alla inlägg under augusti 2007

Av jennifer bergström - 29 augusti 2007 07:57

på dig blir jag så jävla irreterad, du är fan helt sjuk i huvudet... du tror du äger allt och alla, jag älskade dig till en början, tills du visade ditt rätta jag. du förstår inte hur mkt du förstört nu! jag skulle vilja ha en lovande förklaring på det du håller på med, du har inga andledningar alls :s orkar inte med dig, eller nått. hejdå

Av jennifer bergström - 28 augusti 2007 16:52

en ängel utan vingar har tagit mig med storm, jag har fastnat för dig!


idag har det varit skola och jag var såklart där. vi började 10 och jag var där 5 i ungefär.. sen kom min lärare, vi var tvungen att skriva i nåra blanketter bara. sedan sa han att dom som inte ville vara med och skriva regler kan åka hem, vilket jag så klart gjorde. vem fan har lust att skriva regler? efter det. klockan 2 fick jag skjuts av jenny till folktandvården, för jag skulle kontroll bara. just nu sitter jag bara hemma, och funderar på vad jag ska göra tills klockan blir 8 för då är det top model, och det måste jag givetvis se :D hör av mig lite senare, hare hej!

Av jennifer bergström - 23 augusti 2007 16:18

allt man kan önska är att ha underbara vänner som ställer upp för en. det har jag, världens bästa vänner! tack för allt. det var det jag vill säga! pusshej snygga tjej

Av jennifer bergström - 22 augusti 2007 09:50

det känns som om jag fötts om på nytt, en hemlighet jag burit på så länge, som jag gått och grubblat över. det har nu släppt, det finns ingenting att oroa sig över. allt är som vanligt igen, och jag kan känna mig trygg.


jag vaknade precis av världens jävla magont, jenny sover fortfarande. ville inte väcka hon! så tänkte att jag skulle passa på att skriva. jag tänkte berätta att jag har världens underbaraste känsla i magen just nu, tack vare dig :) jaja, what ever. idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, förmodligen vara med jenny och robin kanske kommer ner ett tag på dan.. men på kvällen ska jag nog träffa dennis <3 kanske att jenny ska vara med, men jag vet inte! jag får ta och skriva en rad lite senare när allt är bestämt.

Av jennifer bergström - 12 augusti 2007 01:02

tjolahopp i galoppen :D amen asså så här är det, ikv har jag&fanny hunnit med att käka på max, hälsat på daniel öberg, vandrat på den tråkiga drakbåtsfestivalen, myst hemma hos challe och kört en vobblande moppe hem :D just nu sitter vi och väntar på challe, chrisse, kristian, lollo, jakob och stoffe.. blire lite mys här hemma med då :p fett bajsigt najs. imorgon kommer the family hem och allt blir tråkigt igen. men jag saknar dom faktiskt lite. om jag MÅSTE erkänna :D hihihohohoahahahehehe nu ska jag inte skriva nå mer för jag orkar inte :D ha en underbart bra natt. puss på lillfingret ;)

Av jennifer bergström - 8 augusti 2007 16:16

idag klav jag upp klockan 9, fixade lite hemma och tog på mig bikinin sen kom jenny och det bar av till tranviken. kom dit ungeför vid kvart över 10. nästan först ;) nu är jag hemma och har varit det i drygt en timme. väntar på att jenny ska ringa. sedan ska vi väl bara ta det lugnt om vi inte hittar på nått bus :) ni får gärna höra av er om ni har lust :) pusstja

Presentation

Omröstning

finns det något bra med mig?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards