Direktlänk till inlägg 10 september 2007

hor sundsvall

Av jennifer bergström - 10 september 2007 08:59

jag vet inte riktigt vad det är med alla här i sundsvall. alla beter sig som skit. alla snackar onödigt massa skit. varför? vad är det som är så himla roligt med det? :o jaja


en sak är säker och det är att jag som vän. allt kommer älska dig jenny melander. vad somän händer, på vått och tort. så kommer jag alltid ställa upp för dig. du är den som har visat mig vad äkta vänskap är. tack för allt. JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer bergström - 26 oktober 2007 14:35

skönt att vara hemma efter en lång vecka och veta att man har lov nu i 9 hela dagar. riktigt skönt må jag säga. ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska förmodligen vara med daniel. imorgon ska jag till hudik och tävla. kommer hem på söndag. se...

Av jennifer bergström - 25 oktober 2007 18:10

hej, idag har det varit ganska lugnt. nu mot kvällen ska laget från sundsvall träffas utanför gina tricot kvart i åtta. gina tricot har vip kväll och vi tänkte gå dit ett tag eftersom erika ska åka till thailand ett bra tag. och hon jobbar på gina t...

Av jennifer bergström - 22 oktober 2007 12:09

ni kanske inte tkr att det är morgon men jag vaknade nyss. börjar inte förns halv 1 satt! skönt som fan. men är ändå lika trött ändå. skulle kunna somna nu asså. jag sitter på skolan för jag vart klar så tidigt. och orkar inte sitta hemma och dryga s...

Av jennifer bergström - 19 oktober 2007 15:12

hej, nu var det flera veckor sedan jag skrev sisst. men jag har andvänt noggen ist. tkr den har blivigt lite tråkig så jag kommer nu för tillfället skriva här ist. jag lessnar så lätt på olika bloggar. men nu har jag bestämt mig. jag stannar här. nu ...

Av jennifer bergström - 17 september 2007 09:16

kom precis hem från daniel, ska fixa klart mig nu.. sen ska jag möta emma på stan, vi tänkte ta en vandring där innan vi börjar skolan.  vilket är halv 1 :D fett skönt. och nu är jag så hungrig så jag dör. tänkte ta mig nått att äta :D pusshej <3...

Presentation

Omröstning

finns det något bra med mig?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards