Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av jennifer bergström - 19 oktober 2007 15:12

hej, nu var det flera veckor sedan jag skrev sisst. men jag har andvänt noggen ist. tkr den har blivigt lite tråkig så jag kommer nu för tillfället skriva här ist. jag lessnar så lätt på olika bloggar. men nu har jag bestämt mig. jag stannar här. nu kommer jag skriva i denna blogg framöver.


iaf, jag har bara varit i skolan i veckan har inte orkat gjort så mkt, varit med daniel typ. inte tränat på flera dagar iaf. ikv ska jag nog vara med danne, anki och johan. vet inte riktigt om jag orkar med ungen. men jag ska försöka. får se om jag sover hemma eller hos anki ikväll, annars blir det hos danne! imorgon åker jag, julia, vicky, jennifer, lisa, ida, olivia, och erika till hudik för att träna. mattias kommer för att lära oss friståendet. kommer nog bli okej. men på kvällen åker vi inte hem. utan vi sover över hos tessan som bor där. kommer hem vid 4 på söndag ungefär. nu ska jag äta nått. ha en bra kväll/helg! puss på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

finns det något bra med mig?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards